اولین جلسه مجریان ذیصلاح آبادان در نظام مهندسی این شهرستان برگزار شد

عصر دیروز، سه شنبه مورخ 1400/12/03، اولین جلسه مجریان ذیصلاح عضو نظام مهندسی خوزستان ، دفتر نمایندگی آبادان در محل ساختمان این دفتر نمایندگی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مهندسین دارای پروانه سازندگان مسکن عضو نظام مهندسی آبادان برگزار شده بود مجریان ذیصلاح این دفتر نمایندگی در خصوص موضوعاتی از قبیل قرارداد مجریان ذیصلاح، چگونگی توزیع کار، نرخ خدمات و وظایف مجری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است طبق ابلاغیه سازمان نظام مهندسی خوزستان، از ابتدای سال 1401 تا ابتدای سال 1402 بکارگیری مجریان ذیصلاح بصورت مرحله ای برای کلیه ساختمان های در دست احداث شهرستان آبادان و دیگر شهرهای استان خوزستان، در تمام گروههای ساختمانی (الف) تا (د) اجباری شده و شهرداری ها موظف به درج نام و مشخصات مجری ذیصلاح در پروانه ساختمانی خواهند بود.

مراحل لزوم بکار گیری مجریان ذیصلاح برای گروههای مختلف ساختمانی عبارتند از:

از ابتدای سال 1401 تمام ساختمان های گروه (ج) به بالا بدون احتساب تعداد سقف و متراژ ساختمان

از مهرماه سال 1401 تمام ساختمان های گروه (ب)

از ابتدای سال 1402 تمام ساختمان های گروه (الف) به بالا

لازم به ذکر است با پیگیری های بعمل آمده توسط مدیر دفتر نمایندگی آبادان، از ابتدای سال گذشته (1399)  فقط ساختمان های گروه (ج) دارای هشت سقف به بالا مشمول بکار گیری مجری ذیصلاح بوده و از ابتدای سال جاری (1400) ساختمان های شش طبقه(هفت سقف) و یا دو هزار متر به بالا نیز شامل این طرح شده و تعدادی از ساختمان های این گروه نیز برای اولین بار در شهرستان آبادان توسط مجریان ذیصلاح دارای پروانه سازندگان مسکن احداث شده اند.  

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پیام تبریک مدیر دفتر نمایندگی آبادان بمناسبت روز مهندس

پ فوریه 24 , 2022
محمد رضا صالحی مدیر سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان در پیامی، پنجم اسفند سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را تبریک گفت. متن پیام مدیر دفتر نمایندگی آبادان به شرح زیر است: پنجم اسفند سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی فرصت مغتنمی است که با تکریم جایگاه […]

You May Like

معمار برتر

معرفی معمار برتر

در این قسمت ما به معرفی برخی از برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت

دسترسی سریع

مهندسین برتر

مهندس برتر

در این قسمت ما به معرفی برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت