همکاری نظام مهندسی آبادان با بازرسین اداره کار و امور اجتماعی این شهرستان در بازرسی از کارگاه های ساختمانی

محمدرضا صالحی مدیر سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان در دیدار با نمایندگان اداره کار و امور اجتماعی شهرستان آبادان از همکاری این دفتر نمایندگی با اداره کار در خصوص بازرسی کارگاه های ساختمانی خبر داد.

در جلسه ای که صبح امروز ، چهارشنبه 1/11/99 برگزار شد، مدیر دفتر نمایندگی آبادان و نمایندگان اداره کار و امور اجتماعی شهرستان آبادان در خصوص لزوم بازرسی مستمر از کارگاه های ساختمانی و کنترل رعایت اصول ایمنی در این کارگاه ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه محمدرضا صالحی ضمن استقبال از پیشنهاد نمایندگان اداره کار شهرستان آبادان در خصوص بازرسی و کنترل کارگاه های ساختمانی توسط بازرسین این اداره ، مراتب همکاری و مساعدت نظام مهندسی آبادان در این خصوص را اعلام نمود.

بر این اساس مقرر گردید بازرسین و نمایندگان اداره کار و امور اجتماعی شهرستان آبادان با همکاری نظام مهندسی این شهرستان بصورت مستمرساختمان های در حال احداث را مورد بازرسی قرار داده و بر رعایت نکات ایمنی توسط کارگران و کارفرمایان این کارگاه ها نظارت داشته باشند.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اعضای کمیته تخصصی عمران از پروژه متروپل بازدید کردند

ش ژانویه 23 , 2021
پیرو تصمیمات اخذ شده در نظام مهندسی آبادان مبنی بر بررسی و کنترل ساختمان های گروه (ج) به بالا ، اعضای کمیته تخصصی عمران سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان مگا پروژه متروپل را مورد بازدید میدانی قرار دادند. روز پنج شنبه دوم بهمن ماه جاری ، مهندس پیروز […]

You May Like

معمار برتر

معرفی معمار برتر

در این قسمت ما به معرفی برخی از برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت

دسترسی سریع

مهندسین برتر

مهندس برتر

در این قسمت ما به معرفی برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت