پیام مدیر دفتر نمایندگی آبادان بمناسبت روز مهندس

محمد رضا صالحی مدیر سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان در پیامی به شرح زیر روز مهندس را به مهندسین و اعضاء این دفتر نمایندگی تبریک گفت :

بنام یزدان پاک

شایستگی و توانمندی مهندسین ایرانی همواره زبانزد خاص و عام بوده و در تمام اعصار مهندسین بعنوان بازوان پرتوان سازندگی و توسعه کشور، زمینه ساز پیشرفت و تعالی این مرز و بوم بوده و همچون قلبی تپنده در تمام عرصه های اقتصادی و عمرانی چرخ های توسعه و آبادانی کشور را به حرکت در آورده و مایه فخر و سرافرازی این کشور می باشند.

نامگذاری پنجم اسفند ماه ، زادروز دانشمند فرهیخته ، خواجه نصیرالدین طوسی بنام روز مهندس مهر تاییدی است بر نقش بی بدیل مهندسین در عرصه سازندگی ، عمران و آبادی کشور.
سازمان نظام مهندسی بعنوان مهمترین نهاد دخیل در سازندگی، همواره کوشیده است تا با رعایت اصول حرفه ای و اخلاق مهندسی و با بهره گیری از فناوری های نوین ، نقش سازنده ای در عمران و آبادانی شهر و کشور ایفا نماید.
فرصت را مغتنم شمرده و با یاد درگذشتگان نظام مهندسی آبادان ، ضمن تشکر و قدردانی از تمامی فعالین حوزه مهندسی که خالصانه دل در گرو پیشرفت میهن عزیزمان دارند ، روز مهندس را به جامعه مهندسین ایران علی الخصوص خانواده نظام مهندسی شهرستان آبادان تبریک و تهنیت گفته و موفقیت تمامی اعضای نظام مهندسی را در تمام شئونات زندگی از پروردگار بزرگ مسئلت دارم.

محمدرضا صالحی

99/12/5

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان

One thought on “پیام مدیر دفتر نمایندگی آبادان بمناسبت روز مهندس

  1. درود بر شما مهندس عزیز:
    این روز باشکوه را به همه مهندسان توانمند کشورم مخصوصا دوست عزیزم مهندس صالحی تبریک می گویم.
    درپناه حق پاینده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

س فوریه 23 , 2021

You May Like

معمار برتر

معرفی معمار برتر

در این قسمت ما به معرفی برخی از برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت

دسترسی سریع

مهندسین برتر

مهندس برتر

در این قسمت ما به معرفی برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت