کنترل و پایش ساختمان های نا ایمن در آبادان

صبح روز سه شنبه ١۴٠١/٠۶/٠٨ تعدادی از ساختمان های نا ایمن شهرستان آبادان توسط هیاتی متشکل از کارشناسان ماده ۳۵ وزارت راه و شهرسازی و کمیته کنترل و نظارت سازمان نظام مهندسی خوزستان مورد بازدید و پایش قرار گرفتند.
در این بازدید که با همراهی مهندس کهن زاده، سرپرست نظام مهندسی آبادان و بازرسین کمیته کنترل و نظارت این دفتر نمایندگی صورت پذیرفت ، تعدادی از ساختمانهای بلند مرتبه و پرخطر آبادان مورد پایش قرار گرفتند.
گفتنی است بنا به دستور وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی به منظور کنترل کیفیت ساخت و ساز در شهرهای کشور، کمیته های کنترل و نظارت سازمان های نظام مهندسی استانها و دفاتر نمایندگی شهرستان ها شامل کارشناسانی از رشته های پنج گانه مهندسی تشکیل شده اند.
لازم بذکر است کمیته کنترل و نظارت نظام مهندسی آبادان، متشکل از پنج نفر از مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان، از خرداد ماه گذشته تشکیل شده و از بدو آغاز بکار تا کنون تعدادی ساختمان نایمن احداث شده و یا در دست احداث، شامل ساختمانهای گروه (الف) تا (ج) را شناسایی کرده و به شهرداری‌های مناطق سه گانه و سایر دستگاه های ذیربط معرفی نموده اند.
بازرسین این کمیته عبارتند از مهندس هادی مجیری (مسئول کمیته کنترل و نظارت دفتر نمایندگی آبادان)، مهندس پیروز بختیاری پور (بازرس سازه) مهندس مجتبی شهابی(بازرس سازه) مهندس مهدی زبرجد(بازرس تاسیسات برقی) و مهندس علیرضا شریفات(بازرس معماری) و مهندس محسن شهریسوند (نقشه بردار)

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نشست مشترک نظام مهندسی وشهرداری آبادان

چ ژوئن 28 , 2023
در نشست مشترک نظام مهندسی وشهرداری آبادان مطرح شذ:تشکیل پلیس ساختمان و کارگروه پايش ساختمان ، راه اندازی سیستم ارتباط الکترونیکی نظام مهندسی و شهرداری و تشکیل کمیته نما سرپرست نظام مهندسی و شهردار آبادان روز دوشنبه مورخ ۲۰/۰۳/۱۴۰۲ در نشستی مشترک در خصوص تشکیل کارگروه پایش ساختمان، راه اندازی […]

You May Like

معمار برتر

معرفی معمار برتر

در این قسمت ما به معرفی برخی از برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت

دسترسی سریع

مهندسین برتر

مهندس برتر

در این قسمت ما به معرفی برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت