عملیات کنترل و بازرسی از فروشگاه‌های لوله، اتصالات و لوازم لوله کشی گاز در آبادان برگزار شد‌

اجرای عملیات بررسی و بازرسی از فروشگاه‌های لوله ، اتصالات و لوازم لوله کشی گاز ساختمان در آبادان برگزار شد‌

بازرسین رشته تاسیسات مکانیک و گاز عضو کمیته کنترل نظارت سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان در یک مانور مشترک با مسئولین اتحادیه تاسیسات مکانیک، گاز و صنوف همگن این شهرستان، فروشگاه‌های لوله و اتصالات لوله کشی گاز ساختمان را مورد بازرسی قرار دادند.
در این بازرسی که با هماهنگی نظام مهندسی آبادان در ادامه اقدامات اصلاحی این دفتر نمایندگی، با هدف ارتقای سطح کیفی گازرسانی منازل این شهرستان انجام می‌گرفت، بازرسین کمیته کنترل نظارت نظام مهندسی به بررسی ابعادی و وزنی لوله‌های مورد استفاده در لوله کشی گاز شهری و روستایی و همچنین بررسی اسنادی متریال موجود در انبارهای نگهداری فروشندگان لوله گاز و مطابقت آن با استانداردهای به روز منتشر شده در مبحث هفدهم مقررات ملی ساختمان پرداختند.
گفتنی است بازدیدهای انجام گرفته بمدت یک هفته از روز بیست و هفتم آذر ماه گذشته لغایت سوم دی ماه جاری از تمامی فروشگاه‌های سطح شهر آبادان و اروندکنار صورت گرفته و موارد مشاهده شده، همچنین نتایج کنترل ابعادی و وزنی مصالح، پس از ثبت و درج در جداول مخصوص طی گزارشی به سازمان نظام مهندسی ارسال گردید.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عقد تفاهم نامه چهارجانبه بین نظام مهندسی ، مرکز آموزش فنی و حرفه ای، اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی و انجمن صنفی کارگران آبادان

چ ژانویه 17 , 2024
به منظور توانمند سازی و افزایش مهارت نیروی انسانی شاغل در صنعت ساختمان، تفاهم نامه همکاری مابین سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان، مرکز آموزش فنی حرفه ای، اداره  تعاون، کارو رفاه اجتماعی و انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمان شهرستان آبادان منعقد گردید. مهندس کهن زاده سرپرست دفتر […]

You May Like

معمار برتر

معرفی معمار برتر

در این قسمت ما به معرفی برخی از برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت

دسترسی سریع

مهندسین برتر

مهندس برتر

در این قسمت ما به معرفی برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت