پیام تبریک سرپرست دفتر نمایندگی آبادان بمناسبت روز مهندس

مهندس محمدعلی کهن زاده سرپرست دفتر نمایندگی نظام مهندسی آبادان در پیامی پنجم اسفند زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را تبریک گفت .
متن پیام مهندس کهن زاده بدین شرح است:
پنجم اسفند، سالروز گرامیداشت چهره فرهیخنه ایران، خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس یادمان زنان و مردان بلند همتی است که با خلاقیت و پشتکاری مثال زدنی در برهه های حساس تاریخ این مرز و بوم ایثار و فداکاری را معنا کرده اند.
خلاقیت، پشتکار، اندیشه ورزی گروهی و تکیه بر تجربه های ماندگار تنها رمز حرکت به سمت توسعه و آبادانی کشور است و جای بسی خرسندی است که مهندسین عضو این دفتر نمایندگی توانسته اند با همت و پشتکاری ستودنی این مهم را رمزگشایی کرده و اثبات کنند که جایگاه والای مهندسین تا چه اندازه شایسته احترام است.
ضمن تشکر صمیمانه از تمام کسانی که به طرق مختلف در این مدت ما را یاری نموده اند و تمامی مهندسین عضو نظام مهندسی آبادان که با همت و حمیّت خود توانسته اند تا کنون نام بلند آوازه آبادان را بعنوان یکی از فعالترین دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان ثبت کنند، روز مهندس را به همکاران گرامی تبریک گفته و آینده ای درخشان برای تمام اعضای جامعه مهندسی آرزو می کنم.

محمدعلی کهن زاده
۱۴۰۲/۱۲/۰۵

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

برای اولین بار در استان برگزار شد:

د مارس 4 , 2024
دوره های آموزش برقکاران ساختمانی با مشارکت مرکز آموزش فنی حرفه ای، انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی و نظام مهندسی آبادان پیرو تفاهم نامه منعقد شده فی مابین دفتر نمایندگی نظام مهندسی آبادان، انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی و مرکز آموزش فنی حرفه ای آبادان، روز شنبه دوازدهم […]

You May Like

معمار برتر

معرفی معمار برتر

در این قسمت ما به معرفی برخی از برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت

دسترسی سریع

مهندسین برتر

مهندس برتر

در این قسمت ما به معرفی برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت