برگزاری اولین دوره از کلاس های آموزش مجریان گاز در نظام مهندسی آبادان

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان اولین دوره از برنامه‌های آموزشی مجریان لوله کشی گاز در نظام مهندسی آبادان برگزار شد .
در ابتدای این دوره سه روزه که با حضور مسئولین اتحادیه و بیش از شصت نفر از مجریان لوله کشی گاز ساختمان‌های شهری و روستایی آبادان برگزار می‌شد، مهندس محمدعلی کهن‌زاده سرپرست دفتر نمایندگی آبادان به تشریح برنامه های نظام مهندسی در راستای ارتقا سطح کیفی بازرسی و خدمات مرتبط با گازرسانی در شهرستان آبادان پرداخته و اظهار داشت: قصد ما در این دوره ایجاد بسترهای مناسب جهت همکاری نزدیک‌تر مجریان گاز و نظام مهندسی در چهارچوب وظایف و اختیارات قانونی، با هدف ارتقا کیفیت گازرسانی در آبادان و شهرها و روستاهای زیر مجموعه آن می‌باشد.
وی افزود: مهندسین و بازرسین عضو نظام مهندسی و مجموعه مجریان و اعضای عضو اتحادیه مجریان لوله کشی گاز، دو مجموعه همکار و همگام بوده که به موازات یکدیگر یک هدف را دنبال می‌کنند و آن هدف صرفاً ارائه خدمات بهینه و با کیفیت به همشهریان می‌باشد.
وی در ادامه عنوان داشت : حسب وظیفه ذاتی، ما بعنوان ناظر موظفیم بر نحوه انجام کار شما و مطابقت آن با مقررات فنی و قانونی نظارت داشته باشیم و شما بعنوان مجری موظفید با استفاده از تخصص خود و با رعایت ضوابط و مقررات ، کار با کیفیتی را تحویل مالکین و بهره برداران دهید و این بدان معناست که هر دو طرف دوشادوش هم در یک راستا گام بر می‌داریم .
وی افزود: نظام مهندسی با افتخار شما مجریان گاز را همکاران گرامی خود دانسته و پذیرای پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان می‌باشد .
کهن زاده در پایان با اشاره به برخی اشتباهات و یا تخلفات احتمالی گفت: با توجه به اهمیت رعایت مقررات قانونی، ضوابط فنی و اصول ایمنی در گازرسانی به ساختمان ها ، جهت ارائه خدمات بهتر و جلوگیری از حوادث زیانبار نظام مهندسی و بازرسین عضو این دفتر نمایندگی با دقت و سختگیری بیشتری در چارچوب قانون انجام وظیفه نموده و در برخورد متخلفین بدون کوچکترین مسامحه برخورد خواهد نمود، با این حال من به نمایندگی از نظام مهندسی آبادان این قول را به شما همکاران عزیز می‌دهم که در بسترهای قانونی و در چهارچوب وظایف و اختیارات خود و همکارانم در نظام مهندسی، با همکاری مسئولین اتحادیه مجریان گاز و سایر ارگان‌های مرتبط پیگیر حل مشکلات شما باشیم.
در ادامه این جلسات که با حضور مسئولین اتحادیه مجریان گاز برگزار می‌شد مهندس بهنام دامن افشان برنامه‌های تدوین شده توسط سازمان نظام مهندسی خوزستان و دفتر نمایندگی آبادان را برای مجریان گاز تشریح کرده و مطالبی در خصوص رفع ایرادات نقشه‌های اجرایی تاسیسات گاز همچنین ضوابط مندرج در مبحث هفدهم مقررات ملی را ساختمان را برای حاضرین در جلسه توضیح داد.
یادآور می گردد این دوره از کلاس ها اولین دوره از سلسله برنامه های آموزشی بخش تاسیسات گاز در نظام مهندسی آبادان بوده که در سه جلسه، از چهار شنبه بیست و چهارم تا شنبه بیست و هفتم آبان ماه جاری در سالن آموزش نظام مهندسی آبادان برگزار شد.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

برگزاری جلسه هم اندیشی با نمایندگان مجریان برق ساختمانی

ج دسامبر 22 , 2023
جمعی از مجریان تاسیسات برقی ساختمان (برقکاران ساخمانی) ، رییس سازمان آموزش فنی حرفه ای آبادان و رییس انجمن صنفی کارگران و استاد کاران ساختمانی این شهرستان، در جلسه ای که صبح روز سه شنبه بیست و هفتم اذر ماه جاری در ساختمان نظام مهندسی آبادان برگزار شده بود در […]

You May Like

معمار برتر

معرفی معمار برتر

در این قسمت ما به معرفی برخی از برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت

دسترسی سریع

مهندسین برتر

مهندس برتر

در این قسمت ما به معرفی برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت