جلسه مشترک مجریان ذیصلاح آبادان و خرمشهر برگزار شد.

جلسه مشترک مجریان ذیصلاح دفاتر نمایندگی آبادان و خرمشهر با حضور مدیران این دفاتر نمایندگی ومهندس کمایی مسئول امور مجریان ذیصلاح سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان و اعضای هیات مدیره انجمن سازندگان مسکن این استان، در ساختمان دفتر نمایندگی آبادان برگزار شد.


در راستای اجرایی نمودن بند ۱۳ تفاهم نامه سازمان نظام مهندسی استان با انجمن صنفی سازندگان مسکن و ساختمان خوزستان ، به استناد ماده یک قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و تبصره یک ماده ۴ ، با هدف استفاده از ظرفیت های مربوط به تشکل های حرفه ای و مهندسی ، جهت پیشبرد بهتر اهداف تعیین شده و با تاکید و خواست هیات رئیسه محترم سازمان نظام مهندسی خوزستان، جلسه هم اندیشی دفاتر نمایندگی آبادان و خرمشهر با حضور جمعی از مجریان ذیصلاح دارای پروانه سازندگان مسکن عضو این دفاتر نمایندگی و نیز با حضور مدیران محترم دفاتر نمایندگی آبادان و خرمشهر و برگزار شد.
مهندس صادقی رئیس انجمن صنفی سازندگان مسکن استان خوزستان و مهندس هیودی دبیر این انجمن صنفی از همراهان مهندس کمایی مسئول امور اجرا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان ، در این نشست بودند..
در این جلسه که پیرو برنامه زمانبدی و هماهنگی قبلی انجمن سازندگان مسکن و سازمان نظام مهندسی خوزستان، روز سه شنبه 20/02/1400 در ساختمان نظام مهندسی آبادان برگزار شده بود ، مهندس کمایی با تاکید بر اهمیت بکار گیری مجریان ذیصلاح در بهبود وضعیت ساختمان سازی و با اشاره به حمایت قاطع هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان خوزستان، در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران و شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، مبنی بر بکار گیری مجریان ذیصلاح در کلیه ساختمان های در دست احداث در این استان، ابراز امیدواری کرد با عملی شدن این طرح، منبعد شاهد توسعه و تحولی عظیم در صنعت ساختمان و بوده و ورود مهندسین دارای صلاحیت اجرا به این رشته از حرفه مهندسی موجب اشتغال زایی عده کثیری از مهندسین ساختمان شود.
مهندس هیودی، دبیر انجمن سازندگان مسکن استان خوزستان، از دیگر حضار در این جلسه نیز با برشمردن مسئولیت خطیر مجریان ذیصلاح به تشریح وظایف مجریان پرداخت.
تعیین رابطین انجمن صنفی سازندگان مسکن استان و دفاتر نمایندگی آبادان و خرمشهر و بازرسین سازندگان مسکن این دفاتر نمایندگی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه بدان پرداخته شد.
در همین راستا از میان گزینه های پیشنهادی مدیران دفاتر نمایندگی آبادان و خرمشهر و با نظر مهندس کمایی مسئول امور اجرا سازمان نظام مهندسی خوزستان ، مهندس محمدعلی کهن زاده بعنوان رابط این دفتر نمایندگی و انجمن صنفی سازندگان مسکن استان خوزستان و سرکار خانم مهندس زهرا محمدرضایی بعنوان بازرس مجریان ذیصلاح این دفتر نمایندگی انتخاب شدند.
همچنین مهندس علی جمعه زاده بعنوان مسئول مجریان ذیصلاح دفتر نمایندگی خرمشهر و مهندس حسن عباسی بعنوان بازرس این دفتر نمایندگی منصوب شدند.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کنترل و پایش ساختمان های نا ایمن در آبادان

چ آگوست 31 , 2022
صبح روز سه شنبه ١۴٠١/٠۶/٠٨ تعدادی از ساختمان های نا ایمن شهرستان آبادان توسط هیاتی متشکل از کارشناسان ماده ۳۵ وزارت راه و شهرسازی و کمیته کنترل و نظارت سازمان نظام مهندسی خوزستان مورد بازدید و پایش قرار گرفتند.در این بازدید که با همراهی مهندس کهن زاده، سرپرست نظام مهندسی […]

You May Like

معمار برتر

معرفی معمار برتر

در این قسمت ما به معرفی برخی از برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت

دسترسی سریع

مهندسین برتر

مهندس برتر

در این قسمت ما به معرفی برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت