پیام مدیر دفتر نمایندگی آبادان به مناسبت انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره نظام مهندسی استان خوزستان

امروز جمعه نهم مهرماه 1400 انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی خوزستان برگزار شد، به همین مناسبت محمدرضا صالحی مدیر دفتر نمایندگی این سازمان پیامی به شرح زیر منتشر کرد:

به نام خداوند جان و خرد

انتخابات امروز نقطه عطفی در تاریخ نظام مهندسی خوزستان بود. اتحاد دو شهر مظلوم خرمشهر و آبادان که سال ها در جنگی نابرابر، هدف آماج گلوله باران دشمن بوده و همدل و هم نوا دردها و رنج ها را دوشادوش هم تحمل کرده و سال ها رنج محرومیت و بی عدالتی را چشیده اند، بی گمان اتفاقی بود بزرگ ، امروز خانواده بزرگ مهندسی این دو شهر با همبستگی و همدلی خود دست در دست هم یکدل و یکصدا ندای امید را فریاد زدند، تا بار دیگر قدرت موثر اتحاد را نشان دهند.

حماسه حضور پرشور مهندسین عضو دفتر نمایندگی خرمشهر و آبادان فرصتی است مغتنم تا بتوانیم به پشتوانه حمایت شما مهندسین محترم در راه احقاق حقوق تمامی اعضا کوشا باشیم.

اینجانب به نمایندگی از سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان ضمن تبریک به تمام راه یافتگان به هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، مراتب تشکر و قدر دانی خود را از تمامی مهندسینی که با حضور پرشور خود خالق این حماسه بزرگ بودند، خصوصا برادران و خواهران عضو دفتر نمایندگی خرمشهر که حمایتشان از کاندیداهای آبادانی قوت قلبی شد برای جامعه مهندسین آبادان، اعلام می نمایم.

همچنین از دوست و برادر گرامی جناب مهندس جمعه زاده مدیر محترم دفتر نمایندگی خرمشهر تشکری صمیمانه دارم ، چراکه بی گمان همراهی و کمک های این بزرگوار عامل شکل گیری این اتحاد بزرگ بود.

در پایان تشکری ویژه دارم از همکاران بزرگوار، جناب مهندس عبدالرضا نادریانفر مدیر اسبق دفتر نمایندگی آبادان، جناب مهندس علیرضا اردلان و جناب مهندس هادی مجیری ، نامزد های تایید شده هیات مدیره استان خوزستان، که با خلوص نیت پای در این راه خطیر نهاده و با این کار خود بار دیگر شعار ما میتوانیم را به اثبات رساندند.امیدواریم انتخابات امروز شروعی باشد برای پیشرفت های فردا.

محمدرضا صالحی؛ مدیر نظام مهندسی آبادان

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نظام مهندسی آبادان برگزار می کند:

پ نوامبر 11 , 2021
دومین وبینار از سری وبینارهای تخصصی تغییرات مبحث نهم مقررات ملی ساختمان ویرایش پنجم نظام مهندسی آبادان برگزار می‌کند دومین وبینار از سری وبینارهای تخصصی تغییرات مبحث نهم مقررات ملی ساختمان، ویرایش پنجم نکات طراحی و اجرای دیوارهای برشی ویژه مدرس : دکتر مسعود حسین زاده اصلزمان : پنج شنبه […]

You May Like

معمار برتر

معرفی معمار برتر

در این قسمت ما به معرفی برخی از برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت

دسترسی سریع

مهندسین برتر

مهندس برتر

در این قسمت ما به معرفی برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت