آیین معارفه و تجلیل از قبول شدگان آزمون نظام مهندسی عضو دفتر نمایندگی آبادان در ساختمان این دفتر نمایندگی برگزار شد.


عصر دیروز در مراسمی با حضور مهندس محمدرضا صالحی مدیر سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان و اعضاء کارگروه آموزش و پژوهش این دفتر نمایندگی قبول شدگان آزمون نظام مهندسی مردادماه 1400 میهمان نظام مهندسی آبادان بودند.
در این مراسم که با هدف معارفه مهندسین جدیدالورود برگزار شده بود، مهندس صالحی ضمن تبریک به قبول شدگان آزمون نظام مهندسی، با اشاره به اهمیت نظارت دقیق و اصولی بر ساختمان های تحت نظارت ناظرین ساختمانی و تاکید بر تلاش مهندسین در ارتقا دانش فنی و تخصصی و آموزش مستمر را راز موفقیت مهندسین عنوان داشت و ضمن آرزوی موفقیت برای این اعضاء ، ابراز امیدواری کرد که با تلاش و همت این همکاران در آینده شاهد پویایی نظام مهندسی و توسعه و سازندگی آبادان باشیم .
در ادامه جلسه مهندس شهابی و سرکار خانم مهندس زهرا محمدرضایی از اعضاء کارگروه آموزش و پژوهش دفتر نمایندگی آبادان، با برشمردن اهداف نظام مهندسی آبادان و ذکر برنامه های آموزشی این دفتر نمایندگی با نظرخواهی از حاضرین در جلسه در خصوص برگزاری کلاس های آموزشی مورد نیاز این گروه از اعضا و نیز برگزاری بازدیدهای آموزشی از کارگاه های ساختمانی جهت آشنایی مهندسین جدیدالورود خصوصا ناظران ساختمانی با مراحل ساخت به بحث و تبادل نظر پرداختند.
همچنین در خلال این مراسم لوحی به رسم یادبود از طرف نظام مهندسی آبادان به مدعوین اهداشد.
گفتنی است شهرستان آبادان در سال جاری تعداد 13 نفر مهندس جدیدالورود در رشته های نظارت سازه ، نظارت معماری، نظارت برق و نظارت و طراحی مکانیک داشته است که از این تعداد 2 نفر برق یک نفر مکانیک، یک نفر معماری و سایر اعضا در رشته نظارت سازه موفق به قبولی در آزمون نظام مهندسی مرداد ماه گذشته شده اند.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نظرسنجی انتخاب مدیر اجرایی دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی استان خوزستان برگزار شد.

پ ژانویه 13 , 2022
نظر سنجی انتخاب مدیر دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی استان خوزستان بصورت همزمان در آبادان و چهارده شهرستان دیگر استان خوزستان برگزار شد. در این نظرسنجی که از ساعت 8:00 لغایت 20:00 روز چهارشنبه مورخ 1400/10/22 بصورت مجازی از طریق کارتابل مهندسی اعضا برگزار شده بود، مهندسین عضو دفاتر نمایندگی […]

You May Like

معمار برتر

معرفی معمار برتر

در این قسمت ما به معرفی برخی از برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت

دسترسی سریع

مهندسین برتر

مهندس برتر

در این قسمت ما به معرفی برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت