در نشست مشترک مدیر نظام مهندسی آبادان و رییس شورای اسلامی این شهرستان مطرح شد :

لزوم همکاری شورای شهر و شهرداری آبادان با سازمان نظام مهندسی

مدیر سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان و عبدالله کعبی، رییس شورای اسلامی این شهرستان، در نشستی مشترک که صبح امروز در محل نظام مهندسی آبادان برگزار شد در خصوص مسایل و مشکلات شهری به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در این دیدار که با هدف تعامل بیش از پیش شورای اسلامی شهرستان آبادان با نظام مهندسی این شهرستان برگزار شده بود ، محمد رضا صالحی مدیر دفتر نمایندگی آبادان با اشاره به برخی معضلات و نابسامانی های موجود در این شهر ، همکاری بیشتر شورای شهر و شهرداری با نظام مهندسی را بسیار سازنده دانسته و با اشاره به توانمندی مهندسین و کارشناسان عضو سازمان نظام مهندسی اظهار داشت پیشرفت و توسعه شهری منوط به استفاده از توانایی های یکدیگراست.
وی عدم توجه کافی به سیما و منظر شهری را یکی از بزرگترین معضلات آبادان برشمرد و خواستار توجه بیشتر شورای شهر به این مقوله شد.
ارائه راهکارهایی در راستای سهولت در امر صدور پروانه ساختمانی و سیر مراحل آن و همچنین توجه به مقررات و قوانین شهری در صدور پروانه ها از دیگر مواردی بودند که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفتند.
عبدالله کعبی رییس شورای اسلامی شهرستان آبادان نیز ضمن استقبال از پیشنهادات و انتقادات مدیر دفتر نمایندگی آبادان، نظام مهندسی را بازوی اجرایی شورای شهر در خصوص نظارت بر رعایت قوانین و مقررات مصوب در این شورا دانسته و با تاکید بر لزوم همکاری دوجانبه شورای اسلامی شهرستان آبادان با سازمان نظام مهندسی ، در خصوص تعامل بیشتر با این سازمان و برگزاری جلسات مستمر با هدف بررسی مشکلات و معضلات شهری و نیز همکاری بیشتر با مهندسین و کارشناسان عضو نظام مهندسی آبادان و استفاده از ایده ها و طرح های آنان قول مساعد داد.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پیام مدیر دفتر نمایندگی نظام مهندسی آبادان ، به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه

س فوریه 9 , 2021
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان ، صبح امروز ، مهندس محمدرضا صالحی مدیر این دفتر نمایندگی ، به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پیامی را به این شرح منتشر نمود : بسمه تعالیبیست و دوم بهمن ماه روز پیروزی نور بر […]

You May Like

معمار برتر

معرفی معمار برتر

در این قسمت ما به معرفی برخی از برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت

دسترسی سریع

مهندسین برتر

مهندس برتر

در این قسمت ما به معرفی برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت