اطلاعیه مهم : برگزاری کلاس های توجیهی دستوالعمل های کنترل کیفی بتن

پیرو اقدامات انجام شده بمنظور کنترل کیفی و بهبود کیفیت بتن در ساختمان های در حال احداث، با توجه به دستورالعمل های ابلاغ شده به آزمایشگاه های بتن شهرستان آبادان و هماهنگی های انجام گرفته با بازرسین نظام مهندسی آبادان ، با هدف ارایه و ابلاغ دستورالعمل های یادشده به ناظرین ساختمانی ، کمیته آموزش و پژوهش این دفتر نمایندگی اقدام به برگزاری کارگاههای آشنایی با دستورالعمل ساخت، نظارت و اجرای بتن نموده است.

کلیه ناظرین ساختمانی می توانند جهت شرکت در کارگاه های مذکور در یکی از روزهای شنبه مورخ 1400/04/19 لغایت دوشنبه 1400/04/21 ساعت ۱۰ لغایت ۱۲ و همچنین روزهای شنبه 1400/04/26 لغایت دوشنبه 1400/04/28 ساعت ۱۰ لغایت ۱۲ در نظام مهندسی آبادان حضور بهم رسانند.

تذکر1 :حضور کلیه ناظرین ساختمانی رشته های عمران و معماری در این کلاس ها الزامی است.

تذکر2 : بمنظور امضاء صورتجلسه حضور در کلاس های یاد شده مقتضی است کلیه مهندسین هنگام حضور در کلاس ها مهر خود را بهراه داشته باشند.

یادآوری می گردد بدلیل الزامی بودن حضور کلیه مهندسین ناظر در کارگاههای آموزشی فوق الذکر، بمنظور رفاه حال مهندسین و شرکت کنندگان در این کارگاه، کلاس های مذکور در دوهفته متوالی و در شش روز مختلف برنامه ریزی شده است، لذا حضور مهندسین در یکی از روزهای فوق الذکر کافی می باشد .

کلیه مهندسین می توانند جهت انجام هماهنگی های لازم و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09106316653 مهندس شهابی تماس حاصل فرمایند.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نظام مهندسی آبادان برگزار می کند: وبینار آموزش گزارش نویسی و آشنایی با حقوق مهندسی

ی جولای 11 , 2021
نظام مهندسی آبادان برگزار می کند وبینار آموزش گزارش نویسی و آشنایی با حقوق مهندسی مدرس: مهندس علی بهرامیان بذل_مدت وبینار : ۸ ساعت _زمان برگزاری :چهار شنبه ۱۴۰۰/۰۴/۳۰ — ساعت 16 لغایت 20پنج شنبه ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ — ساعت ۱۶ لغایت ۲۰ _شرکت در این وبینار رایگان بوده و برای عموم […]

You May Like

معمار برتر

معرفی معمار برتر

در این قسمت ما به معرفی برخی از برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت

دسترسی سریع

مهندسین برتر

مهندس برتر

در این قسمت ما به معرفی برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت