دکتر کورش خواجوی، رییس سازمان نظام مهندسی خوزستان، از دفتر نمایندگی آبادان بازدید بعمل آورد

صبح امروز ، دوشنبه ۱ /۹ /۱۴۰۰ دکتر کورش خواجوی به همراه هیاتی، در اولین سفر استانی خود پس از تصدی ریاست سازمان نظام مهندسی خوزستان ، از دفتر نمایندگی آبادان بازدید بعمل آورد.
در این بازدید مهندس محمدرضا صالحی مدیر دفتر نمایندگی آبادان ضمن ارائه گزارش مختصری از عملکرد یکساله این دفتر نمایندگی، مشکلات و نیازهای نظام مهندسی آبادان در بخش های رفاهی، آموزش و خدمات مهندسی را بیان کرد.
دکتر خواجوی در این دیدار پس از بازدید از بخش های مختلف نظام مهندسی آبادان و ارزیابی کیفی این دفتر نمایندگی، استفاده از مجریان ذیصلاح در راستای بهبود وضعیت ساخت و ساز در این شهر را لازم الاجرا دانسته و در خصوص رفع کاستی ها و نیازهای دفاتر نمایندگی استان خوزستان، خصوصاً دفتر نمایندگی آبادان قول مساعد داد.
وی همچنین رفع مشکل آزمایشگاه های بتن را یکی از موضوعاتی عنوان داشت که به جد پیگیر آن بوده و اظهار امیدواری کرد که با پیگیری های بعمل آمده ظرف چند روز آینده این مشکل حل شود.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

از اول دیماه طراحی و کنترل و نظارت سازه های بتنی براساس ویرایش پنجم مبحث 9 مقررات ملی ساختمان الزامی خواهد بود

س نوامبر 23 , 2021
بدینوسیله به اطلاع کلیه طراحان محترم حقیقی و حقوقی عضو سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان می رساند: پیرو ابلاغیه شماره ۱۳۸۸۵/۱۰۰/۰۲ مورخ ۹۹/۲/۲۰ مقام عالی وزارت محترم راه و شهرسازی در مورد اعمال ویرایش پنجم مبحث نهم مقررات ملی ساختمان ( طراحی و اجرای ساختمانهای بتن آرمه ) […]

You May Like

معمار برتر

معرفی معمار برتر

در این قسمت ما به معرفی برخی از برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت

دسترسی سریع

مهندسین برتر

مهندس برتر

در این قسمت ما به معرفی برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت