تفاهم نامه همکاری نظام مهندسی آبادان و واحد دانشگاهی مهر اروند امضا شد


صبح دوشنبه 1400/09/28 در جلسه ای با حضور مهندس محمدرضا صالحی مدیرسازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان و دکتر حیاوی سرپرست معاونت پژوهشی ورئیس بخش فنی و مهندسی واحد دانشگاهی مهر اروند و جمعی از معاونین این دانشگاه و اعضا کارگروه آموزش و پژوهش نظام مهندسی آبادان در ساختمان این دفتر نمایندگی تفاهم نامه همکاری بین نظام مهندسی آبادان و واحد دانشگاهی مهر اروند امضا شد.

هدف از انعقاد این تفاهم نامه استفاده از توانایی های علمی و توسعه همکاری های آموزشی ، تحقیقاتی و فناوری در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه مهر اروند و سازمان نظام مهندسی به منظور برطرف کردن نیازهای متقابل می باشد.
استفاده از دانش فنی و فناوری روز آمد جهت تقویت و گسترش همکاری دوطرفه در اجرای موارد پژوهشی آموزشی و صنعتی جهت جهت نیل به دانش مربوطه و دستیابی به اهداف توسعه ای از موضوعات این تفاهم نامه بود.
همچنین استفاده از تجارب اساتید و اعضای هیات علمی موسسه، انتقال تجربیات آموزشی دوجانبه در قالب برگزاری کارگاه ها و دوره های کوتاه مدت ، وبینارها و سمینارها ، تبادل مستندات تخصصی شامل کتب و نشریات ، تحقیقات ، مقالات تخصصی و پایان نامه های دانشجویی ، برگزاری نمایشگاههای مشترک علمی، تحقیقاتی و فناوری، استفاده از ظرفیت خالی سالن اجتماعات، آزمایشگاهها ، کارگاهها و پایگاههای اطلاعاتی و کتابخانه دانشگاه برای مهندسین و برگزاری بازدیدها و اردوهای علمی، آموزشی برای فرزندان، کارکنان و اعضای نظام مهندسی از دیگر مفاد این تفاهم نامه می باشد.
بر اساس این تفاهم‌نامه طرفین متعهد شدند برای به‌کارگیری توانمندی‌های خود حداکثر تلاش را در راستای استفاده از ظرفیت‌های علمی و فنی یکدیگر با هدف توسعه دانش در حوزه‌های مشترک انجام دهند.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آیین معارفه و تجلیل از قبول شدگان آزمون نظام مهندسی عضو دفتر نمایندگی آبادان در ساختمان این دفتر نمایندگی برگزار شد.

پ دسامبر 23 , 2021
عصر دیروز در مراسمی با حضور مهندس محمدرضا صالحی مدیر سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان و اعضاء کارگروه آموزش و پژوهش این دفتر نمایندگی قبول شدگان آزمون نظام مهندسی مردادماه 1400 میهمان نظام مهندسی آبادان بودند.در این مراسم که با هدف معارفه مهندسین جدیدالورود برگزار شده بود، مهندس […]

You May Like

معمار برتر

معرفی معمار برتر

در این قسمت ما به معرفی برخی از برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت

دسترسی سریع

مهندسین برتر

مهندس برتر

در این قسمت ما به معرفی برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت