اولین دوره از کلاس های برنامه آموزشی تابستانه نظام مهندسی آبادان برگزار شد

عصر امروز ، دوشنبه چهاردهم تیرماه 1400، دومین جلسه کلاس حقوق مهندسی و مسئولیت های مهندسین ناظر، در ساختمان این دفتر نمایندگی برگزار شد.

این کلاس که اولین دوره از سری کلاس های طرح آموزشی تابستانه نظام مهندسی آبادان بود، در دو نوبت متوالی در روزهای یکشنبه سیزدهم و دوشنبه چهاردهم تیرماه جاری، بصورت حضوری، برگزار شد.

دکتر علی مردانی عضو کمیته تخصصی معماری نظام مهندسی آبادان و از اساتید رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی آبادان استاد این کلاس آموزشی بود.

گفتنی است طرح آموزشی تابستانه نظام مهندسی آبادان که با هدف ارتقاء سطح علمی و دانش تخصصی مهندسین عضو این دفتر نمایندگی ، توسط کارگروه آموزش و پژوهش و با همکاری کمیته های تخصصی این دفتر نمایندگی برنامه ریزی و تدوین شده است، شامل کلاس های آموزشی ، وبینارهای تخصصی و ورک شاپ های آموزشی است که در تمام رشته های مرتبط مهندسی و در ادامه دوره های برگزار شده پیشین، برای تابستان سال جاری تدارک دیده شده اند.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اطلاعیه مهم : برگزاری کلاس های توجیهی دستوالعمل های کنترل کیفی بتن

ی جولای 4 , 2021
پیرو اقدامات انجام شده بمنظور کنترل کیفی و بهبود کیفیت بتن در ساختمان های در حال احداث، با توجه به دستورالعمل های ابلاغ شده به آزمایشگاه های بتن شهرستان آبادان و هماهنگی های انجام گرفته با بازرسین نظام مهندسی آبادان ، با هدف ارایه و ابلاغ دستورالعمل های یادشده به […]

You May Like

معمار برتر

معرفی معمار برتر

در این قسمت ما به معرفی برخی از برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت

دسترسی سریع

مهندسین برتر

مهندس برتر

در این قسمت ما به معرفی برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت