مدیر دفتر نمایندگی آبادان: به موضوع مشکلات ساخت و سازهای شهری آبادان قاطعانه ورود می کنیم

اعضای کمیته تخصصی عمران سازمان نظام مهندسی ، دفتر نمایندگی آبادان در جلسه ای با حضور مدیر این دفتر نمایندگی به بررسی مسایل و مشکلات احتمالی مگا پروژه متروپل پرداختند .

در ادامه جلسات تخصصی مستمر گروههای تخصصی نظام مهندسی آبادان در خصوص بررسی مسایل و مشکلات شهری ، در جلسه ای که روز چهار شنبه مورخ 99/10/24 با حضور محمدرضا صالحی مدیر دفتر نمایندگی آبادان ، با محوریت بررسی مسایل و مشکلات ساختمان های گروه (ج) به بالا برگزار شد، اعضای کمیته تخصصی عمران نظام مهندسی آبادان به بررسی موضوع مگا پروژه متروپل پرداختند.

در این جلسه مهندس محمدرضا صالحی مدیر سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان ضمن اشاره به اهمیت و نقش سازمان نظام مهندسی و جایگاه آن در امر ساختمان سازی در آبادان اظهار داشت:

با توجه به وظیفه اصلی نظام مهندسی که نظارت بر نحوه ساخت و ساز است، نظام مهندسی آبادان بر خود لازم می داند هرجا که مشکل یا معضلی پیش آمد ، بدون در نظر گرفتن عناوین یا نام ها به موضوع ورود کرده و به حل آن بپردازد. برهمین اساس ما بعنوان متولی در حوزه ساخت و ساز شهری هر کجا قصور یا مشکلی ببینیم قطعا” ورود کرده و با بررسی راهکارهای مناسب به حل آن معضل خواهیم پرداخت .

وی ابراز امیدواری کرد با همت کارشناسان و اعضای کمیته های تخصصی دفتر نمایندگی آبادان و به پشتوانه مسئولین و ادارات ذیربط ، این سازمان به سمت تصویب و ابلاغ مصوباتی گام بردارد که با اجرایی شدن آن ها به زودی شاهد بهبود کیفیت ملموس در ساخت و سازهای شهری آبادان باشیم .

در همین راستا دکتر محمد قنبردزفولی ، از اعضای کمیته تخصصی عمران سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه مدلسازی ، طراحی و اجرای مگا پروژه متروپل ، به بررسی مسایل و مشکلات احتمالی این پروژه پرداخت.

در پایان این جلسه با توافق اعضای کمیته تخصصی عمران دفتر نمایندگی آبادان و تایید مدیر این دفتر نمایندگی مقرر گردید کارگروهی چهار نفره از اعضای این کمیته ، ضمن بازدید فنی از برج های دو قلوی متروپل ، در جلساتی مشترک با کارشناسان سازمان نظام مهندسی و اعضای تیم طراحی و اجرای پروژه مذکور تمام مسایل مطروحه را مورد بررسی و کنترل مجدد قرارداده و درصورت وجود مشکل با ارائه راهکارهای فنی مناسب به رفع مشکل بپردازند.

در همین خصوص حسین عبدالباقی سرمایه گذار و مالک مگا پروژه متروپل نیز در گفتگو با مدیر دفتر نمایندگی آبادان ضمن استقبال از این امر اظهار داشت گروه طراحی و اجرای پروژه متروپل حاضر به هرگونه همکاری و مساعدت در راستای بررسی و رفع مشکلات یا ایرادات احتمالی است که از جانب سازمان نظام مهندسی ابلاغ شود.

گفتنی است مگا پروژه برج های دوقلوی متروپل با مساحتی حدود 46000 متر مربع زیر بنا و دوازده سقف ، در منطقه مرکزی آبادان با مالکیت حسین عبدالباقی مدیر هولدینگ ساختمان سازی عبدالباقی در حال ساخت می باشد که شایعاتی مبنی بر وجود مشکلات احتمالی این سازه عظیم موجب نگرانی شهروندان آبادانی شده است.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی خوزستان، دفتر نمایندگی آبادان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ش ژانویه 16 , 2021

You May Like

معمار برتر

معرفی معمار برتر

در این قسمت ما به معرفی برخی از برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت

دسترسی سریع

مهندسین برتر

مهندس برتر

در این قسمت ما به معرفی برترین مهندسین شهر خواهیم پرداخت